Wednesday, March 21, 2012

B.I.G

BIG the group, den nya hotta fräcka kedjan som dyker upp som svampar i stan. Ben's restauranger, B.I.G matvaruaffärer, delikatesser, Plan B och andra. Ny stil, modernare och dessutom tycks det funka. Alltid fullt på alla restauranger och kafeer. OK, servicen inte alltid den bästa men det ingår i malaysiskt tänk, tror jag! Idag var jag 3 gånger B.I.G, jag och sköna Eva var på Publika och åt lunch på Ben's, sen tog vi kaffe, underbart kaffe, på Plan B som ligger i B.I.G matvaruaffär och efteråt handlade vi mat. Naturligtvis glömde jag ta kort, nu får jag skärpa mig! Så jag plockade fram ett kort på Eva från 2007 och snodde ett kort på Ben's på internet! Skulle vilja ha reda på om det finns ett samband mellan The BIG Group i Australien och den här i My. Någon?


Eva
B.I.G på allt
Återkommer med följetongen Tequila, inte drickat utan hunden imorgon när jag vet mer. Tänk två gånger innan ni tänker exportera/importera djur! Suck!

No comments:

Post a Comment