Thursday, October 4, 2012

Husarrest!



Lite kladd och kludd som jag kallar ART!

Det får man sitta i när man varit i KL och haft det bra i två veckor! Nja inte riktigt så var det. Den lilla parasiten skulle ju ut med hjälp av antibiotika, något jag inte är van att ta. Så hemma var det bäst att vara, jag lyckades klämma in ett par av biverkningarna men eftersom denna rinnande sörja inte innehöll Titandioxid så fungerade det hela bra. Idag är det fredag och jag har inte varit utanför E en enda gång. Vågade mig ut med hunden igår, en lång promenad och det var jätteskönt. Annars har det inte hänt något! Jag har sysslat med lite kladd och kludd i min watercolor book, som den ovan! Men nu är kuren slut och idag skall jag på lunch, middag ikväll, housewarming party på lördag kväll, Lars skall spela golftävling på söndag och det är middag efter som jag skall gå med på! Så NU är det slut på lugnet!!

No comments:

Post a Comment