Friday, January 24, 2014

Jul och mellandagarna!

På juldagen fick vi äta goda rester hos pappa och Kerstin, tillsammans med Marie och Lasse. Gott med julmat!

Lasse, Lars och Daniel

Kerstin och Marie

Morfar Benny

Det var tur vi gick fram och tillbaka till alla begivenheter, så mycket mat! Men det är skönt att röra på sig. Lars sprang ju varann dag dessutom. På annandagen var det morfar och farfar Bennys 84 födelsedag. Det är väldigt sällan hela klanen samlas vid samma middagsbord men nu lyckades vi. Trevligt!

Ewa, Sofia, Johan, jag, Per, Reine, Benny, Kerstin, Lars, Louise med
Allie

Per och Daniel

Charlie med lilla Allie


Daniel, jag och Johan

Kerstin, Benny och Reine

Och Ernst

Förutom ett par Latte om dagen på Göteborgs otaliga och mysiga kafeer, åt vi gott på kvällarna hos vänner eller på restaurang, är säker på att jag skrivet denna mening 100 gånger nu. Haha! Vi var bjudna till Ella och Lars på en som vanligt trevlig middag. Jag och Daniel hade ju redan varit där en annan kväll men nu var Lars med.

Jag och Lars

Ella och Lars

Nöjd Daniel

En kväll var vi bjudna till Kerstin och Matti och deras tjejer, en jättetrevlig kväll fick vi tillsammans. Alltid många skratt och mysigt med dem!


Lars med Kerstin

Matti

Johan och Sofia skulle ut och äta med Per och Louise och de kom upp på en drink innan. Trevligt att få en liten pratstund på tu man hand. Sen åkte vi till Reine och Ewa som var barnvakter och åt en underbar Helgeflundra middag, mums. Lika trevligt där!

Johan med sin Sofia

Jag och min bror

Daniel med sin moster och morbror

Vi fick besök av Rikard och Annika en dag som kom från Grundsund. Alltid mysigt att träffas!!

Rikard och Annika


No comments:

Post a Comment