Sunday, December 2, 2012

Daniel är här!

Han kom äntligen! Visserligen var det bara en månad sen jag såg honom två för Lars, men oh vad vi har längtat, nu får vi vara tillsammans länge! Daniel har ju sommarlov ända till mars 2013! Närmast väntar han på sina tentaresultat!! Sen åker vi tillsammans till KL för nyåret och sen åker jag och Daniel till Melbourne. En ny lägenhet skall inredas!!





När vi flyttade in så bad jag Rebecca fixa nån som tvättade fönstrena, hennes man kom med några kompisar, tvättade, torkade med tidningspapper och lämnade ganska flammiga fönster efter sig. Men å andra sidan kostade det inte så mycket, men denna gången ville jag ha rena fönster så jag efterlyste professionella städare, då fick jag till svar att tidningspapper var det bästa! Hmm, tycker inte jag faktiskt. Varm vatten med lite diskmedel och en bra skrapa, det är enligt mig det bästa! Och jag hittade en alldeles gratis professionell fönsterputsare i Lars!! Resultatet blev rena oflammiga fönster, bravo guben min!


Äntligen kom också mitt paket jag beställt från Byron Bay, Australia. Färger mm. Man vet ju aldrig med Indien, men det fanns en stämpel mitt på som sade att paketet INTE var öppnat, så det var ju kanon! Inget kunde ju saknas då!



Tomten kom tidigt i år!!

No comments:

Post a Comment