Sunday, January 20, 2013

KL under nyåret!

Efter många om och men så kom vi fram till KL. Vi kom på kvällen så det fick bli Room service from Souled out!



Jag och Daniel fick en vecka i KL medans Lars åkte tillbaka på nyårsdagen. Lars hann spela golf, gå få massage, shoppa och fira nyår med Wennströms. Daniel var med kompisar på Ritz Carlton, någon hade hyrt hotellrum för förfesten, sen var de på Luna bar och kom hem sent. Han hade suttit och pratat med sonen av sultanen av Brunei, utan att veta om det, haha! Vi var bjudna till Wennström på middag, tipspromenad, som jag vann!! En trevlig kväll som började och slutade med champagne!!

Jeanette förbereder maten


Vinnaren, jag, koras, fick ett par söta ljusstakar för att
jag hade bäst koll på nyheterna under 2012
Klockan är snart 12, dags för skumpa
Happy New year 2013
Nu 2013

Daniel var med sina kompisar, Mariano, Fred, Ramesh, Annie och några andra. Alla på besök i KL från sina universitet världen över. 

Fred, Daniel, Mariano och Ramesh
Sin gamle Warhammer kompis Ramesh

Jag var på hälsoundersökning, som var bra förutom gallstensgrus som jag måste kolla upp igen om 6 veckor. Gjorde även mammografi och kollade en knöl jag hade på ena axeln efter en lite operation som gjorts där, ingen fara det heller. Jag träffade några av mina lokala väninnor och gjorde lite art journaling med dem.

Med 3 Sharons och en Sharul
På Pressroom


Vi fick även träffat Josephine.


Jag gjorde stan en dag och träffade Nasha på lunch, inte Bens denna gång för där var det fullt. Tog av någon anledning inget kort! Nasha och Jeanette var hemma på lite skumpa och ost min sista kväll i KL.

Mycket fnitter efter många bubblor!!
Claudia kom med kaffe på lördagen, fick en som vanligt trevlig pratstund, ingen kamera nu heller! Sen var det packning och Razali kom och körde oss till stationen. Efter mycket strul vid incheckningen, vid ombokningarna efter inställt flyg i Bangalore lyckades min flight till Singapore bli cancelled. Så det tog sitt tag att få ordning på. Men sen kom vi iväg och 380 till Melbourne var som en dans på rosor!

No comments:

Post a Comment