Friday, February 8, 2013

Coffee mornings

Det blir en hel del kaffedrickande för tillfället. Jag var hemma hos Priti, den underbara dam som nu har dragit mig till gymmet, yeah precis vad jag behövde, en rejäl spark i baken!! Jag har bara varit en gång, men det var härligt att börja röra på sig igen. Här på gymmet finns tränare och Pritis tog sig an oss båda!! Iallafall så var jag och drack kaffe hos Priti tillsammans med Aruna, en ung tjej som också bor här. 

Jag med Aruna och Priti

Priti och Aruna

I onsdags var Ute hemma igen och gjorde paper craft, hon är expert på pappersbollar som hon klippte till, tog evigheter, inget för mig. Jag doodlade istället!!

Ute med sin boll

På torsdagen var det CWO coffee morning på Leela, skulle hämta biljetter till lördagens hästkapplöpning och förnya mitt medlemskap. Jag åkte dit med Barbro, Anne och en ny tjej som jag inte träffat förr, Kristina från Göteborg!!

Anne, Kristina och Katarina

Heike med Barbro

Leelas härliga trädgård

Lunch på 100 feet med tjejerna

No comments:

Post a Comment