Tuesday, November 12, 2013

Resestopp!

Nej inga mer resor nu, nu har jag rest sen i juni, bara varit här 2-3 veckor sen off again!! Snälla Barbro bjöd mig på fika, och inte vilken fika som helst, knäckebröd med Onsalakorv och svensk ost, yummy!!

Barbro bjuder på godis!

Jag startade en klass i mosaik hemma hos Poonam. Smutsigt men kul, jag tog en av mina fåglar jag målat som förebild. Det är inte smutsigt i Poonams trädgård men alla de små bitarna av kakel!

work in progress

Pononam med ?

Kurskompisar

Här är orginalet i vattenfärg...




Vi var bjudna på en trevlig middag hos Barbro och Lars. Drinken skulle tas på taket men det började regna så vi fick flytta på oss, det har nog aldrig hänt sen vi flytta hit!

Lars med Lorita

Lars med Lena

Ingemar, Barbro 

No comments:

Post a Comment