Thursday, May 2, 2013

Besök fortsättning

På onsdagen hade jag bokat en blockprinting kurs hos Poonam, Barbro och Anne kom också. 

Poonam förklarar

Maria tillverkar en handduk
Naturligtvis fick vi se det enorma trädet på baksidan

Vi fortsatte till Toscano för en lunch och sedan visning av vår lilla brödbutik. Väl hemma var det dags för Maria att åka hem till Delhi.

God lunch på Toscano

På kvällen hade jag bjudit Jytte, Barbro, Anne och Gerd för att träffa tjejerna och dricka vin! Jag hade gjort en god gubbröra med ugnsbakade minipotatis, mumsigt!

Anki, Barbro, Jeanette, Jytte, Anne, Gerd och mig

På torsdagen skulle vi åkt till Russel market men efter att det varit en bomb i stan dan innan tänkte jag det var bäst att undvika marknadsplatser så vi åkte direkt till UB city och Good Earth. Där handlades det ordentligt kan jag lova, så mycket att Harish fick hämta dagen därpå, haha! Efteråt åt vi en mycket god medelhavslunch på Favva, mycket fnitter blev det när det blev svårt för personalen att delvis få ihop happy hour och delvis berätta vad vi skulle äta, kul var det!!

God lunch på Favva 

Jeanette njuter

Chokladköp

Say no more!!!

På kvällen åt vi en god indisk middag som Rebecca hade gjort. Sista dagen ägnades åt lite poolliv och vägning av bagage. Det var jättekul att ha de här och så tråkigt att se de lämna!!

No comments:

Post a Comment