Monday, March 21, 2011

SWEA Världsmöte är nu över!

Oj vad det var kul och mycket jobb! Men det blev så lyckat och alla (med något undantag, förstås) var supernöjda. Har aldrig skrattat så mycket! Checkade in på Marriott där de flesta bodde, from onsdag till söndag. Tidiga mornar gjorde att det var skönt att vakna på plats plus att det var trevligt att umgås med deltagarna till frukost, för sen gick dagarna i ett. Att ha möte i Asien måste dock vara en dröm för här finns automatiskt kanon service, god mat och erfarenhet att hålla proffsiga möten. En eloge till Marriott och Ritz Carlton. Nu är jag hemma igen och det känns som jag är jet-lagged, urtrött, försöker samla mig men tänkte lägga upp en post iallafall, jag åker ju till Sverige på onsdag och har en del att göra innan! Här kommer några bilder till att börja med...


Registreringsbordet på Marriott, alla listor på plats. Anki och Nasha tog hand om registreringarna.


Utanför möteslokalen på Ritz Carlton, jag och Nasha smilar!

Linda, Lena, Helen och Anki väntar på att mötet skall ta en kafferast så vi får svara på frågor och hjälpa till om det vore något. Vi hade alltid nära till skratt!


Mingelkväll vid poolen på Marriott, Maria, vår ordförande presenterar VM kommittéen, Anki, Madeleine, Lena, Maria, jag och Mimmi.

No comments:

Post a Comment