Tuesday, October 1, 2013

Åter i transit!

2.5 vecka har gått sen jag kom tillbaka från Bali och idag reser jag och Lars till KL, Lars skall vidare till Jakarta men kommer tillbaka fredag för att stanna över helgen.

Jag har väl inte gjort så mycket, fikat med Barbro, handlat mat osv. Jag och Barbro ville äta/dricka Champagnebrunch så jag fixade till det en söndag på Oberoi. Vi blev 13st. Trevligt och gott som vanligt.

Ett litet mörkt kort tog jag, hmm!

Lena, Karin, Karin och jag tog oss en promenad efter all mat!

Anne bjöd på kaffe en dag och det var också trevligt!

Nankie, jag, Barbro

och Kristina, Katarina, Anne

Anna, Karin, Lena

Lorita och till sist men inte minst Lotta

Vi har varit väldigt lata och inte haft så många middagar på sista tiden men i lördags hade vi 10 st här. Hade bjudit fler och tänkt ha caterer men så många var bortresta. Vi bjöd på en buffe med bla Gazpacho, grillad kyckling, och pastasallad, hel brieost med hjortron och grädde. Lars spelade golf och jag fixade i köket under dagen. Men lars grillade jättegod kyckling. Min fot blev uppsvullen och gjorde skitont så halva kvällen fick jag sitt med den upp i soffan! Inte så kul! Men alla ställde gulligt upp och hjälpte till!

Lars grillar

Kristina, Lotta, Anne och Barbro

Buffe


Lars, Anne, Magnus, Barbro

Som sagt Lars spelade golf och här är ett kort som Barbro tog, det är inte utan att man får ett leende på läpparna, dessa två vänsterspelande herrarna Lars.

Bröderna brothers

Min kära väninna Priti var äntligen tillbaks i Bangalore. Vi har inte setts sen april, eftersom vi rest om vartandra hela tiden. Här poserar hon framför sitt bord som hon tillverkat i den designskola hon går på.

Priti



No comments:

Post a Comment