Wednesday, November 23, 2011

En vecka gick....

Denna veckan gick fort, som alltid! Lars är ledig imorgon fredag och på måndag så det känns som helgen börjar idag! Jag har varit hos sjukgymnasten och där träffade jag flera jag kände, kropparna börjar säga ifrån runt 50 verkar det som. Tyvärr hittade det saker i blodprovet som inte skulle vara där så idag skall jag träffa prata med dem och se vad som skall göras. Återkommer med det kapitlet senare!

Stärka musklerna runt ryggraden!

Jag träffade Shanti, Arathis mamma och Margot, Freds mamma på en trevlig kaffestund i tisdags. Kul att höra hur de och deras ungdomar har det på respektive universitet. Jag släppte in Jennifer, sömmerskan för att sätta upp gardiner i lägenheten i Mont Kiara.



Efter tre timmar var allt på plats och det blev jättebra! Sen var Mica och Lotta här och tittade på det som jag säljer eller skänker. De tog allt som var kvar! Skönt! Senare var jag och Jeanette värdinnor för min sista bokklubb här i KL. Det blev champagne (bara för att det var min sista kväll med tjejerna), Caprese, Fläskfilé som i Nice och Jeanette hade gjort en god Tiramisu!

Jessika, Lotta, Anki, Jeanette, Karin!



På onsdagen var de tre muskutörerna på Ben´s på KLCC! Ja varannars? Som vanligt en lunch med mycket skratt och mycket att prata om. Vi tog oss även tid att göra lite shopping och gå och dricka te och kaffe på ett annat ställe! Kommer sakna dessa stunder och dessa härliga tjejer!

Anki och jag!

Nasha!


No comments:

Post a Comment