Sunday, January 8, 2012

Denna väntan....

Har skrivit det förr, att vi väntar och det gör vi fortfarande. Väntar på det stora företaget att komma med något konkret, att det skall vara så svårt? Vi behöver en budget så vi kan åkt till Indien och titta på boende. Inget kontrakt är ännu påskrivet. Suck! Nu har vi alltså hamnat i en tidspress. Lars måste till Sverige nästa vecka, Indien besök, jag och Daniel åker till melbourne i februari och installerar honom, vi måste ha nya pass, inte så enkelt just nu utan ambassad som vi också väntar på skall öppna igen i KL. Vi väntar också på hantverkare, installatörer, folk som skall höra av sig men aldrig gör det. Med andra ord just nu är det j....ligt frusterande. Ryggen värker och jag får göra allt med halvfart. Ni hör, det är inget roligt att vara nära mig! Fast ibland biter jag ihop och är socialt trevlig som när vi var ute och åt med Björnereds.


Linda och Lars
Hans, jag och Hampus

No comments:

Post a Comment