Sunday, April 14, 2013

Exportrådets kick off

Har inte så stor koll på ambassad/exportråd här i Indien, eftersom vi bor långt från huvudstaden men en viss aktivitet av exportrådet/handelskammare finns här i Bangalore. De har after work på fredagarna har jag sett och som nu hade de en kick off 2013. Den gick vi på mest för att många andra skulle gå. Jag jobbade ju på MASBA, Malaysian Swedish Business Ass. under ett år så det kunde ju vara kul att jämföra lite. Det fanns kanske mer vilja än .....!!?? Valet av lokal var väl inte den bästa, vi satt ute och halva delen, poolside, var det ett ungdomsparty med mycket hög ljudnivå. De hade iallafall kul kan jag tro! Maten var bedrövlig, så även om vårat sällskap var trevliga så blev det en tidig kväll.

"MASBA" i Indien

Hans och Anne

Mig och Lars

Med Helmut och Karin


Poolparty, tyvärr ej vårat

1 comment:

  1. Så avundsjuk på KL-tjejerna som är hos dig nu. Önskar jag var där. Hoppas ni får kul. Lika kul som dom i poolen......

    ReplyDelete