Sunday, September 15, 2013

Tiden imellan!

Två veckor mellan Melbourne och min Baliresa var fylld med vänner och luncher.  Vi fick en sista lunch med Matilda innan hon flyttade för gott tillbaka till Sverige, först hemma hos Barbro och sen lunch på Like that only!

Matilda

Barbro

Kristina

Hos Barbro

Svenskgruppen hade ordnat lunch på Toscano i UB city. Dit åkte jag med Lotta och Barbro. Träffade lite nya trevliga svenskor. Alltid roligt! Och förstås lite shopping blev det på Good Earth.

Svenskor, var nog ett 20tal

Lars spelade golftävling på lördagen på Eagleton och på kvällen var vi bjudna till Iren och Håkan. Träffade ett nytt svenskt trevligt par och I&H indiska vänner. Tog inga kort??

Veckan därpå packade jag lite då och då för Bali, vi hade en lång lista av art stuff som skulle med. Det var ju inte bara att slänga ner i väskan utan skulle ju väljas och viras in i gladpack. Tungt blev det hur jag ändå vände och vred på det.

Jag var på lunch på Cafe noir med tjejerna, Anne var nu tillbaka.

Karin, Lena, Anne, Barbro, Kristina och Lorita

Monsunen är inte över och det har regnat rejält. En kväll kunde vi inte komma ut för vattnet gick upp till dörrn och förstås igenom. Alla läckor som de hade lagat har nu gått upp igen och jag är såååå trött på skiten.

Regn, monsun, läckor, översvämmningar

No comments:

Post a Comment