Tuesday, October 9, 2012

Moderator!

Joan fråga om jag ville ta över som moderator för OWC Craft yahoo grupp och det sa jag ja till. Inte så mycket jobb, jag hänger ju ändå en hel del vid min dator och dessutom med i flera craft grupper. Joan kom och drack kaffe och vi gick igenom min stora tunga uppgift, skratt! Joan och jag scrappar ju ihop ibland och hon hade med sig lite av sina senaste alster och oj va fina de var. Hon är så duktig!

Joan

I måndags var jag och Jytte på 1MG och tittade lite i affärer och åt lunch på en nyöppnad restaurang, Curry bowl....kommer inte ihåg exakt det långa namnet. Men de hade jättegod mat. Efteråt tog vi en latte på Coffee Bean och drömde oss tillbaka till KL.

Jytte

I söndags spelade Lars den skandinaviska golftävlingen som Robert och Petra anordnar. Denna gång var de ca 20 stycken och på kvällen gick de och jag till Herbs and Spices i Whitefield och åt en god middag! Jag var lite lat och ställde mig inte upp och tog kort utan bara knäppte iväg, därav kvaliteten. Jag satt mitt emot Victor, vars föräldrar har sommarhus vid sjuans hål på Skaftö GK. Victor, som har ett i handikapp, känner min far, förstås, så det var lite extra roligt!


Lars, Carina och Victor

Anne och Hans med ett okänt par

övriga gänget

No comments:

Post a Comment