Monday, October 1, 2012

Sista dagen i KL!

På lördagen var jag helt slut, den där rackars parasiten började verkligen berätta att han fanns, kanske för att jag nu visste vad det var! Vi packade iordning lägenhet och väskor och vid 2tiden åkte vi till KLGCC för lite lunch. Sen kom Josie som skulle stanna kvar och ta hand om städning mm. Väldigt lyxigt! Razali, vår gamla chaffis kom vid 7 och hämtade oss för att skjutsa oss till Stesen. Jag viftade med mitt Malaysiska Ipass och tänkte att nu vinkar han bara igenom mig, men han hade nog inte sett så många såna för han tog väldans lång tid på sig! Vi hade iallafall gott om tid så jag åkte med Daniel ut till internationella terminalen och MAS loungen. När man åker inom 4 timmar så går flygen inom regionen på terminalen innan tåget och där finns en jättefin lounge men Daniel skulle ju åka från denna. Eftersom de inte har så många plan kvar med första klass så har de nu slått ihop de båda loungerna. Faktiskt väldans bra nu! OK, det blev dags att säga hej då, men denna gång var det inte så svårt. Vi åker ju till Melbourne om 3 veckor! Flygningen gick bra, även om jag alltid får hjärtattack varje gång piloten ber personalen sätta sig för då vet man att det blir bumpy! Fast det var inte så farligt! Harish hämtade och jag var i huset vid 1 tiden på natten. Skönt att slänga sig i sin säng!

Parasiten i mig! Usch!

No comments:

Post a Comment