Friday, June 24, 2011

Landat!

Nu har det gått en vecka sen jag och Daniel landade i Sverige! Första kvällen gav jag mig av till Billdal för att träffa gamla kompisar från KL, Eva som bor i Texas, Elisabet som bor i Kina, Lotta som har flyttat hem till Sverige och Anki som fortfarande bor i KL. Linda, som växlar mellan KL och Göteborg hade bjudit in oss på kräftkalas. Vi hade en jättetrevlig kväll och alla utom Lotta sov över. Jag lyckades hålla mig vaken till halv elva, inte dåligt för jag brukar alltid somna vid sjusnåret första natten!

Lotta, Eva, Elisabet, jag och Linda



Jag och Elisabet fick en lång och trevlig pratstund morgonen därpå när alla andra sov. Alltid lika mysigt att träffa dessa underbara tjejer! På måndagen drog jag och Daniel till Grundsund, bara för att konstatera att huset var långt ifrån färdigt! Stor suck! Vi flyttade in till pappa och Kesrtin och får nu bo där iallafall till fredag då jag har bestämt att vi skall flytta in även om ombyggnaden inte är klar!

No comments:

Post a Comment