Wednesday, September 14, 2011

Golf, farväl och en lunch!

I tisdags körde jag Daniel till Valencia, han skulle spela golf med Fred. Men hej vilken trafik, brukar inte klaga för det är ju som det är men sicka nötter, ursäkta. Så stökigt sen vid tullstationen i Subang Buloh tog det 30 min att komma ca 100 meter, 9 filer skulle samsas till två filer och trafikljus!! Lika bra att vänja sig kanske, ni vet till vad! Bestämde mig för att vänta på Daniel som bara skulle spela 9 hål, så jag fika och sen gick en lång promenad längs med banan. Den ligger ju inklämd bland härliga villor och med kullarna bakom, jättevackert! Sen kom åskan och killarna fick gå av på 8an då "hesa Fredrik" tjöt. Man spelar definitivt ingen golf när åskan går här! Sen sa vi hej då till Fred som dagen efter skulle åka till sitt collegeliv i USA. Nu har Daniel nästan inga kompisar kvar i KL, tråkigt men så är ju expat och studentlivet.

Jag har iallafall mina tjejkompisar Nasha och Anki kvar, de stannar ju här för gott!!?? Så vi gick till vårt vanliga ställe Ben's. Alltid lika trevligt med dessa tjejer!




No comments:

Post a Comment