Thursday, September 8, 2011

Ibland går det undan...


Med tanke på eventuellt flytt så har jag ju börjat förbereda mig, ja ni som känner mig vet ju om mitt evigt listande. Lista hit och lista dit, på allt och lite till! Men har nu börjat på allvar med titta på tyger till omklädsel på möbler som skall med eller skall till lägenheten här i KL. Mycket logistik som skall stämma! Biljardbordet fick ju ju göra oss av med, det var vi överens om. Jag tänkte att vem vill ha det? Men jag la ut det i söndags på SWEA FB sida och fem minuter ringde det en kille som sa att de letade just efter ett begagnat sådant. Två dar senare var de här, fyra dar senare var det borta, tjoff. Där gick det undan, till mina pojkars förtret, kunde jag inte vänta lite kanske...? Jo men man vet ju inte hur fort saker går osv. Det roliga var att de som tog bordet har bott i Indien i 4 år så det skall bli kul att höra mer om deras vistelse där!

No comments:

Post a Comment