Friday, September 9, 2011

Och ibland går det inte alls...

Ja milda kristoffer, detta med golf. Ibland spelar man som en mästare och ibland kan i man inte träffa bollen! Ja jag vet ju inte hur det är med "man" men jag pratar om mig själv. Tröstlöst! Jag och Daniel spelade en 9 håls runda, East 1-9, som håller på att trimmas och putsas på för snart kommer tjejeliten och spelar här. Daniel spelar bra, lite snett ibland men hej vad långt han slår! Närspel och puttning blev bättre efter hand också, bravo! Men jag, jag som spelat golf i 30+ år, 22 i handikapp, snygg golfkjol och glasögon, varför kan jag inte helt plötsligt, hallå?? Kan det vart den 37 gradiga luften, hazen, 3 glas vin på puben igår kväll, stelheten i ryggen, trötthet eller vad fasen skall man skylla på? Ja inte kjolen iallafall, för den är snygg! Jag blir tokig!!!!


1 comment:

  1. Får vi se på den snygga kjolen ??!
    Kram Josefine

    ReplyDelete