Sunday, September 25, 2011

Langkawi!

Lars är i Sverige/Europa och då passade vi på att åka upp till vårt älskade Langkawi. I skrivande stund hällregnar det och det är vackert på sitt sätt men jag vill till stranden så jag hoppas på att solen kommer snart, det brukar den ju alltid göra! Jag började vistelsen med en härlig massage. Är så rogivande på Datais spa, ingen musik behövs för det står naturen för. Har även hunnit med en stund fotreflexologi!

Datai Spa!

Frukost serverad på rummet med dörrarna öppna mot natur, hav och Thailand.


På väg till stranden hittar fotograf Daniel ett gäng Dusky leaf monkeys.

Obs denna bild tog jag, lite suddig, jag antar att Daniels bilder blir bättre.


Hål nummer 19!


Vi har golfklubborna med oss och har hunnit med en runda. Vi var helt ensamma hela tiden, det är verkligen lågsäsong här uppe nu. Banan var inte i sin bästa kondition men som alltid är den vacker och svår!! Slår man inte rakt så är det kört och det gjorde vi inte, tur vi köpte 2 dussin begagnade bollar innan. Nu skall de stänga 9 hål i oktober för att dels bygga en ny bana, dels för att Shang ri la skall bygga ett hotell här i närheten och vägarna skall dras om.


No comments:

Post a Comment