Sunday, October 23, 2011

Daniel i Los Angeles 1.

Min brorson med familj bor i Los Angeles under ett år. Ett jättehus i New Port beach nära hav och golf. Kan man ha det bättre? Daniel har nu varit där i dryga två veckor och sitter på planet hem nu när jag skriver detta. Samtidigt var min bror, svägerska och Sofias mamma och hälsade på så huset måste ha varit fullt. Johan och Sofia har 2 barn, Alex snart 2 och Charlie 6år. Jag har pratat med Daniel under resans gång och hört att det blivit golf, Universal Studios, shopping, middagar och annat. Hoppas han har tagit många kort! När vi bodde i Frankrike så hade Daniel en amerikansk kille som bästis som hette Justis. Han och hans familj bodde sen länge i Tours och de blev klasskamrater under de 4.5 år vi bodde där. De har nu sedan några år flyttat hem till Los Angeles och naturligtvis träffade Daniel dem. Så här ett kort jag snodde från Andrea på FB.


Daniel, Trixie, Derek, Andrea, Justis!



Daniel hade med sig kläder till Johans och Sofias barn, som vi köpt på Gingersnaps, en underbar barnklädes affär i Bangsar SC. Märket är från Filippinerna. Jag fick ett kort skickat på Lilla C av Ewa.


Charlie

No comments:

Post a Comment