Saturday, October 22, 2011

En helg i oktober!

På fredagen åt jag lunch med Ingrid som är här i KL under oktober, fast nu har hon åkt till Sydafrika för ett par veckor! Denna nyblivna farmor är det jättemysig att umgås med, fast det blir så sällan eftersom hon delar sitt liv mellan KL, Florida och Sverige. Vi hann iallafall med bla en lunch på Pressroom!

Ingrid med en pumpa för 1799RM!!

På lördagen ställde jag upp och spelade 18 hål golf (när gjorde jag det senast? orkar ju bara med 9 i denna värmen). Men på helgerna gäller en medlem en gäst på KLGCC och Lars ville spela med Hans och Ulf så jag sa OK då! Skulle jag inte gjort, iallafall inte utan att gå till Mr Kumar innan och be han ta fram min swing, för den har IGEN försvunnit. Fasicken också! Ja ja banan är ju bedårande vacker och "gubbarna" jag spelade var trevliga och spelade väldans bra golf så det gick!


Lars puttar på den notoriskt svåra par 3 hålet nummer 15.


Hans tur medans Ulf tittar på. De vann lätt matchen förstås mot oss.
På tisdag kommer Daniel hem, skall bli så kul och spännande att höra hur han har haft det. Har ju förstås pratat med honom men saknar honom nu!!

No comments:

Post a Comment