Saturday, October 29, 2011

Min hälsoguru och bokklubb!

Jessika är en fantastisk duktig tjej, trevlig dessutom! Hon kan det mesta om det mesta. Hon guidar nyanlända Sweor till KL, hon pratar Bahasa, har kunskap om Malaysia och har varit en stor hjälp för mig i många frågor. Jag har ju haft riktiga problem med magkatarr sen i början på året, med flera allvarliga attacker som lett till bla. sjukhusbesök. Jessika har nu förklarat att mitt stressiga år med SWEA VM, MASBA, skolan mm nu betalar sig genom en taskig mage! Jag har naturligtvis mig själv att skylla och tar åt mig! Jessika och jag gick igenom vad jag nu skall äta (fortsättning på vad min doktor började på förra veckan) och inte äta. Tråkig men nödvändig mat! I går var det dessutom bokklubb hos Jessika och hon hade gjort specialmat till mig och den var ju inte alls tråkig utan riktig god! Så snällt och omtänksamt! Tack snälla Jessika!


Ugnskokt kyckling, micrade grönsaker och ris!



Jeanette och Anki!
Eva, Karina och Anki!


Jessika!



No comments:

Post a Comment