Monday, July 30, 2012

Sommardepån...

ett härligt namn, förutom det första i ordet, sommar, det har man nog ingen aning vad det är i Sverige. Jag tycker synd om dem, en annan åker ju hem till värmen, nu ombokad till lördag istället för måndag. Fryser och jag måste säga att det inte var så roligt som jag trodde att vara ensam. Jag har däremot träffat min far och Kerstin mycket, vilket var syftet att vara kvar. Men nu har ÖIS kommit så då blir jag överflödig, haha. Idag skall jag till stan och få en second opinion för min rygg, skall bli intressant att höra. Skall även besöka min brorson med familj. Igår gick jag och Kerstin till Lotta och Sommardepån borta på varvet och drack en kaffe. Vi fick sällskap av Sven och Birgitta och Kerstin. Älskar den miljön där vid kanalen, så fridfullt.


2 x Kerstin, Birgitta och Sven
Fridfullt


Naturligtvis resulterade besöket lite shopping, lite Pelle P toppar, plädar och Agneta Livijin muggar.


Pläden kommer väl till pass både i soffan och till havs!

Härliga muggar

No comments:

Post a Comment