Friday, September 28, 2012

Fredag!

Innan vi kunde åka ut idag väntade vi på att Daniels pass skulle komma med visum som gör att han kan åka in och ut som han vill tills han är 21 år. Vi har ju visum i Malaysia som gör att vi kan göra det plus jobba här i 10 år. Men med barn över 18 är det lite annorlunda regler. Iallafall nu var det klappat och klart. Daniel körde mig då till Japanese Clinic och ett besök till min indiske!! doktor. Har ju mått kasst sen mina hemska uppkastningar innan jag åkte hit. Det togs prover och på vid återbesöket några timmar senare fick jag reda på att jag hade en amöba liknande parasit i mig. Hmm! Fick antibiotika att äta en vecka sen skulle den rackarn vara borta!!

Under tiden var vi i Bangasar Village och BSC. Hann med lunch på Marmelade och kaffe på Häagen Dazs, göra sista inköp inför avresan i morgon och klippa Daniel. Sen hem och vila lite innan Ingrid och Nisse dök upp på ett glas champagne. De hade ju inte sett våran lägenhet. De bor ju mesta delen i Florida och Sverige så det var bara tur att vi hann ses denna gång. Jag hade bokat bord på grillen på Mandarin och deras chaufför körde oss både dit och hem! En trevlig kväll god mat och goda viner!

På Marmelade


På Mandarins Grill

No comments:

Post a Comment