Saturday, December 25, 2010

En fantastisk jullunch på Senses!

Den var inte liten. Jag träffade Michael i höstas för att diskutera MASBAs julfests meny. Då nämnde han hans populära juldags lunch. Kul, tänkte jag och bokade! Jag hörde kalkon och Champagne! OK, juldagen kom och vi installerade oss på plats och börja läsa meny....

Förrätter


Varmrätter


Efterrätter

Nej, helt fel! Inte välja äta ALLT!! Visserligen smårätter som ställdes på bordet för oss att dela, såååå goda att det inte gick att hoppa över något! Jag har sagt det flera gånger men det kan upprepas Michael Elfwing är en fantastisk kock! Mina favoriter var ank/gåslever terrinen, pink snapper (fisk), pilgrimsmusslorna och julstubben! Här är vi förnöjda, mätta och väldigt belåtna efter en 4 timmars lunch!


No comments:

Post a Comment