Thursday, December 2, 2010

Minnesposten - Augusti bröllop i Sverige!


En månad efter vår sommarvistelse i Sverige och Grundsund i år, åkte vi åter igen till Sverige och Göteborg för att vara med på min gudson Pers bröllop. En lång resa för en kort tid, men naturligtvis inget vi ville missa. Per gifte sig med Louise, en jättetrevlig stockholms tjej. Vigseln ägde rum utomhus vid sjön på det det fantastiska hotellet Nääs Fabriker (som ägs av min familj). Det regna lite smått men vad gjorde det, kärlek och lycka strålande som den starkaste solen.


Måste skryta lite över Nääs fabriker, ett urhäftigt hotell med vackert läge mellan Göteborg och Alingsås. Ett klart annorlunda hotell både för privat och konferens kunder. Nu har även Nääs Bomullsfabriker öppnat, en oas för dig som gillar kläder och inredning. Tyvärr hade de inte öppnat i augusti så vi fick inte fått shoppa loss själva. Men här är hemsidorna för hotellet och affären.

1 comment:

  1. Aaaah, spännande med Nääs Fabriker, visste inte att din familj ägde det. Jag har läst om dem tidigare, och då vet jag att jag sa att dit måste jag åka. Nu ska jag göra det!
    En liten rolig grej är att jag såg att Herr Holknekt, Odd Mollys skapare kommer den 4 december till Nääs. Honom är jag släkt med.
    Nu ska jag starta upp fredagen, den bästa dagen! Du får krya på dig och jag sänder många kramar!

    ReplyDelete