Thursday, February 10, 2011

A day of leisure....

Det kan väl jag få ha ibland, haha, jag är ju ändå hemmafru, fast ibland undrar jag! På torsdagen blev det iallafall en 9 håls runda golf med Annelie och Helen på Tropicana. Varmt, soligt och trevligt. Dessutom hittade jag min swing, yippee, den var tydligen gömd på Tropicana sen jag spelade med Bettan där sist oktober 2009. Härligt!


På kvällen var det vin och snacks kväll med SWEA hemma hos Jennifer. Det var ett sätt att ge medlemmarna en sista chans att anmäla sig till världsmötet i mars och det gick bra.

LeeEng, Charlotte,Maria

Anki,Annelie,Lena



2 comments:

  1. Hejsan där, det ser så underbart ut med tunna klänningar och brunbrända armar och ben! Här hemma sitter man instängd nu på morgonen, utanför huset står bilarna huller om buller och snön bara fortsätter vräka ner. Barnen har ännu inte tagit sig till skolan, och själv ska jag vara i Västerås kl 2 på ett möte. Jag längtar tillbaka, det kan aldrig vara det här gud menade när han skapade mig!
    Bra att du påminde om SWEA, jag måste ju göra om min anmälan och skicka in, samt betala!
    Kramar!

    ReplyDelete
  2. Så i innlegget under her fantastiske bilder. Så vakkert det er.

    ReplyDelete