Tuesday, February 28, 2012

Sista kvällen i Bukit Tunku!

Efter 5 år och 6 månader kom sista kvällen i Bukit Tunku, detta fantastiska område med stora hus och stora tomter, kulligt och grönt. Vi har delat detta med apor, varaner, ormar och andra djur, nu flyttar de väl in när huset har blivit tomt, tror inte ägaren har hittat någon ny hyresgäst ännu. Vi hamnade i BT först för att franska skolan låg här så först flyttade vi in i Lars företrädares lägenhet på Sri Kenny condo men letade efter hus som vi egentligen vill bo i. Vilket vi fann i Tinggian, där stannade vi i 2 år till vårt drömhus blev ledigt på Laman. Fantastiska uteplatser gjorde att vi blev förälskade, vi har suttit ute och ätit frukost och middag i princip varje dag sen vi flyttade in. Det kommer vi sakna var vi än bor. Tomten är nästan parkliknande vilket har varit perfekt för våra hundar, som mest var de 3. Nu är huset nästan tomt och allt i lådor. Denna kväll drog vi till Soul Out i Sri Hartamas och åt middag och sen tog vi en öl och ett glas vin (i) vid poolen. 


Var är min öl?






Vår härliga pool
Nya äventyr väntar och jag måste säga att även om vi trivts här så ser jag fram emot detta.

1 comment:

  1. Finaste Nilla, till och med jag får tårar i ögonen när jag ser ert polområde, då tänker jag på de VM möten jag var med på innan jag flyttade hem. Hoppas nu att allt är bra och att ni tar hand om er i det nya landet:-)! Kramar!

    ReplyDelete