Wednesday, November 21, 2012

En frisk vind blåste in...

En av våra äldsta vänners döttrar kom till Bangalore, på sin väg hem, från en engelskakurs i Sydney, Lotta 24 år! En frisk och energisk fläkt drog in! Kunde inte komma mer lägligt, jag kände att jag blev på så gott humör och genom lite sightseeing kunde se Indien med mer positiva ögon. Dessutom kom jag till poolen och fick lite sol på kroppen, bara det!  Vi var till doktorn och fick reda på mitt prov som var negativt, vilket innebär att parasiten är borta, YEAH! Har nu gått ner 6 kilo men kan ju nu börja äta lite mer än banan och äpple. Tror dock att jag skall hålla vikten och dessutom var magen under dieten på sitt bästa humör!


Kaffe i trägårn

Varthur marknad, köper kryddor


Commercial street

Testar Tender coconut

Lunch med Harish och smakar på Masala Dosa

Ännu en Tender kokosnöt

No comments:

Post a Comment