Sunday, November 18, 2012

Shang Ri La!

Som ju betyder hägring! Min brasilianska väninnas man utbrast just det när han kom in i trädgården till det huset de hyr här i B. Jag var bjuden dit (någon vi försökt att få ihop länge, men jag reser och hon reser mycket) på tea i hennes vackra trädgård förra veckan. Tyvärr nådde inte mitt meddelande henne att jag är satt på strikt diet, hon hade dukat fram en härlig buffe som jag bara kunde äta bananer och äpple ifrån. Ägaren till huset bor mesta delen i Malaysia och att de älskar Malaysia framgick klart och tydligt för huset var inspirerat därifrån med träornaments i dörrar och fönster mm. Ett helt fantastiskt hus och trädgård! Dessutom är Daniella så söt och rar och hon hade många roliga ideer som hon ville inkludera mig i. Vi får väl se om vi får i hop det, som sagt vi båda reser mycket!

söta Daniella

en härlig buffe med en så söt maid
ett stycke Malaysia i Bangalore

No comments:

Post a Comment