Tuesday, March 26, 2013

Jojo liv!

Just nu åker mina känslor jojo, ena dagen på topp nästa dag nere igen. Igår var det en bra dag, var och åt lunch med tjejerna, Jytte, Anne och Barbro, på ett nytt fräscht ställe som Jytte hittat! 




Förra veckan bakade jag bullar och det blev ett antal goda minisemlor av dem...


I söndags var Priti och Sid här på kaffet. Vi hade så trevligt att jag glömde ta kort. Tyvärr åker Priti iväg i 6 veckor snart, så är det här alla åker. Jag träffade en indisk väninna, Bindi, och hon sa att det enda sättet att stå ut här är att vara borta långa perioder och hon då är ändå härifrån och har sitt eget hus här! 

I lördags spelade Lars och gänget golftävling och efteråt bjöd Anne och Hans på god middag.

Med Thoréns

I fredags var jag och beställde en Tempur toppmadrass. Hoppas det hjälper våra trötta ryggar!


Nu har jag iallafall tagit tag i lite grejor.Denna veckan börjar jag en engelsk konversationsgrupp och nästa vecka kommer Nadia och skall förkovra min engelska, en gång i veckan skall vi köra. Skall bli skoj. Sen väntar jag ju på att min konstklass skall börja men det är inte förrän i april, vilket är ju snart, tack och lov!! Tiden går, YEAH!!

No comments:

Post a Comment