Sunday, January 23, 2011

Tjejmiddag!

Killarna skulle ha sin kväll, som de har ibland där de äter och dricker (för mycket) enligt samma koncept ett par gånger om året, så då bjöd Karin oss tjejer på middag! Alltid lika trevligt att gå till Karin för hon är en fantastisk kock! De bjöds på urgoda Bruschettas, Red Snapper med massa gott och denna goda fruktefterätt med kokosmjölk!


Sen spelade vi ett jätteroligt spel, måste köpa när jag kommer till Sverige. När då då! Eftersom jag gillar historia och har pluggat det så är det ett extra roligt spel (sen vann jag och Eva så ännu roligare, haha).

Eva, Hariett och Jeanette


Karin och Hariett

Hariett (igen!!!) och Lee Eng




Visst älskar man inte sådana här foto close ups? Här är jag och Eva iallafall. Vidare spelade vi något annat spel med en soffa inblandad, hmm, där lyckades jag göra så mitt lag förlora, illa illa, men klockan var ju faktiskt midnatt, haha!

1 comment:

  1. Ni ser så härligt underbara ut! Spela spel är min passion också, riktigt kul. Grattis till vinsten då! Själv är jag en dålig förlorare, har varit det sedan jag var liten och spelade monopol, kunde i min ilska röra till hela spelet så att ingen kunde fortsätta. Kan dock tygla detta lite bättre idag....Kramar!

    ReplyDelete