Monday, May 9, 2011

Mors dag!


Ja det firade vi här i Malaysia i söndags. Inte förrän det spelade någon roll, skall inte mor få kaffe på sängen? Inte, ok då! Lars gav sig av tidigt för att spela golf och jag väckte sonen istället. Sen åkte Daniel och jag till stan. Vi börja med frukost och kaffe på espressamento och fortsatte sen med shopping. Daniel var på klädhumör, händer inte så ofta, så det blev allt från kavaj till strumpor från Rip Curl och Massimo Dutti! Kul! Sen käkade vi lunch på mitt nya favorit lunchställe Ben's. Gott och trevligt! En mycket trevlig mors dag fick jag eftersom jag fick umgås med min son!

1 comment:

  1. Hørtes ut som en koselig dag, Nilla. Det å få være sammen med barna sine er den største gaven. Nå kommer snart alle mine utenlandsboende hjem en tur.

    ReplyDelete