Monday, August 8, 2011

Mer fest!

Denna sommaren har bestått av fester och bilkörning. Tur och retur Strömstad, Göteborg och Skåne. En lördag var vi i Billdal och firade Kerstin (min gamla gymnasiekompis) och Matti som båda fyller 50 år i år. Trevlig fest, kul att träffa på gamla vänner igen och som vanligt bjöds det på kalasväder!

Hundraåringen Matti och Kerstin!

Emellan varven spenderade vi tiden på havet, antingen på en ö eller bara i sakta gemak tuffa runt i vår vackra skärgård. För det mesta hittar en liten ö för oss själva, finns egentligen gott om, folk älskar att ligga kloss an på de stora öarna. Men inte vi inte!


1 comment:

  1. Hej gulliga Nilla, nu har jag gått igenom din blogg och uppdaterat mig på vad du haft för dig. Allt ser riktigt härligt och gott ut! Hoppas nu att resan tillbaka hem till KL blir bra. Själv ska jag rycka upp mig och börja blogga igen, men väntar tills mina besökare åker hem. Har just nu besök från Hongkong, en SWEA som jag träffade under världsmötet och hennes malaysiska man och son. Ha de bäst, jag tror att vi ses i oktober november ngn gång. Då ska vi en sväng till KL. Pär ska dit och jobba i september. Kramar i massor! Eva

    ReplyDelete