Thursday, March 15, 2012

Champagnelunch!

Ja det blir mycket av den varan just nu! Så synd då, haha! Järngänget Nasha, Anki och jag hittade åter till Ben's i KLCC. Denna dagen slog vi på stort och drack champagne. Vi firade mitt och Lars visum (ja inte Nasha då förstås) och att N och A gjort färdigt all ekonomi från världsmötet ett år tillbaka. Bra ursäkter för lite skumpa!


På Ben's 
På CB
Efteråt gick vi till Kinokuyna och där köpte jag en bok. En affär som heter duga när det gäller böcker, ALLT finns, den kommer jag att sakna i Indien. Sen hämtade vi en jacka till en Stockoholms SWEA som Ankis man snällt nog skall ta till Sverige. Vidare till en välbehövlig kaffe, man blir ju trött av skumpa. Fast mina underbara vänninor, drack någon choladmix med kaffesmak och is. Ja fråga mig inte! Vi konstaterade iallafall att vi hann med ett Ben's besök till innan jag åker. Oh, vad jag kommer att sakna dessa tjejer!!!!!

No comments:

Post a Comment