Wednesday, March 28, 2012

En sista gång....

för denna gången iallafall, en lunch på Ben's med tjejerna! Denna gången kom Nasha ut till våra kvarter och vi gick till Publika. Jeanette, som kommit precis hem från att ha hälsat på Karin i Hongkong hängde också med. Så som vanligt hade vi trevligt! Efteråt gick vi till B.I.Gs och tog kaffe/te och sen ryckte vi lite kläder på vägen ut! Sicket härligt liv. Jag shoppade 6 par byxor, vet ju aldrig när jag kommer till British India nästa gång, haha. Älskar denna malaysiska affär. Dessutom har jag nu lärt mig att ägarinnan till BI är styvmor till Ben. Skönt att veta alltså!


Jeanette, Anki, jag och Nasha
Husets sallad med kyckling, alltid min och Nashas favorit men på sista tiden
 har jag ju inte kunnat äta den, tvyärr!!
Inne på B.I.Gs mataffär finns Plan Bs härliga kaffeställe!


På väggen hänger denna underbara skylt. Fråga mig inte mer, för jag har
ingen aning men rolig är den!

No comments:

Post a Comment