Tuesday, March 6, 2012

Tjejdag!

Jeanette bjöd mig ut på kaffe på måndagen men eftersom det tisslats och tasslats så förstod jag att det var mer än kaffe! Så Jeanette kom med Maria, Claudia och Anki och hämtade mig vid 11 tiden och vi åkte till Sassarosso (för många s?) och åt god och trevlig lunch. Där anslöt också Helen och Nasha! Eva skulle vart med men fick förhinder. Men trevligt var det och jag fick (igen!!) en present, en jättefin ljusstake från Royal Selangor. Tack!!


Anki, Jeanette, Nasha, Claudia,jag,Maria och Helen


Sen sa vi hej då och Jeanette körde Claudia till skolan och inte mig hem utan vidare till Bangsar Village II, där vi mötte upp Nasha och Anki. Där blev det pedikyr och manikyr, vilken lyx, något jag sällan gör. I paketet fick vi vin och total uppassning på händer och fötter. 


Anki


Nasha


Jeanette


Och så här fina blev mina fötter och mina händer (naglar) har samma färg. 




Jag kom hem vid femtiden och det var tur att Tequila kunde stanna hos Josie i huset för jag var trött och kände inte för att ge mig ut i trafiken igen. En härlig dag som slutade med att det luktade bränt och det kom rök ur en lampa i köket. Tur kökskillen ändå skulle komma idag så han får titta på det. Sånt gillar jag inte!

No comments:

Post a Comment