Tuesday, April 5, 2011

Det sociala livet...

Mitt liv har börjat återta en normal form nu efter VM slut! Göra kort (se här), äta lunch med väninnor, MASBA jobb, daliga 30 minuters promenaden och annat. I går hade vi en vin och fest kväll med SWEA för att fira att VM var slut och tacka oss själva för ett gott jobb! Hörde att berömmet även nått Drottning Silvia i New York! Jo jag tackar jag! Idag är det kaffemorgon med temat akupunktur, ville gärna gå men sov jättedåligt inatt och tog igen det nu på morgon (fortfarande lite jet-lagged)! Men nu väntar arbetslunch med MASBA, vi skall ju ha en nobelmiddag tillsammans med ambassaden i maj, så nu brinner det i knutarna för maj kommer snart!

Nasha och Jessika

Vi väntar spänt på lotteridragning!

I söndags var vi ute och åt på Pressroom med Hans, Ingrid och Nisse. De sistnämnda är här tillfälligt för att ta emot en ärosam titel, som delas ut av sultanen i en av de nio staterna bla för god tjänst.

Lars och Hans


Datin Ingrid



Jag och Dato' Nils


Måste lägga in ett gott kort på vår lilla Tequila! Sicket yrväder. Hon låg i min säng dessutom när jag var i Sverige! Förstod inte alls när Lars sa att han hade en kvinna vid sin sida i sängen, skratt!

No comments:

Post a Comment