Saturday, April 30, 2011

Byggmöten...


Trodde det skulle bli mindre möten efter SWEA VM var slut. Men nu har vi byggmöten varje lördag i lägenheten. Om dom gillar jag inte. Det är det mest bullrigaste jag varit med, å då bor jag i Asien!! Skratt! Alltid 5 eller fler gubbar! som pratar i mun på varandra och så rätt som det är så tystnar dom, stirrar på mig och menar att nu skall du prata, va? jag? ja, då har de sagt en fråga till mig som jag måste prompt bestämma. Va då, jag hörde ju inte ens frågan! Jag är helt slut efter dessa sessioner, himla varmt är det där också eftersom det inte finns fläktar förutom en jättebyggfläkt i ett hörne och aircondition! Fast lite kul är det ju förstås, skratt, att vara med från början att bygga upp och inreda en lägenhet!

Så ja, här skall en kontakt sitta! Nej det går inte där, det är för lågt, för högt, för snett, för galet, för onormalt men nu vänder vi oss till Gunilla hon får bestämma...

No comments:

Post a Comment