Wednesday, April 20, 2011

Påsklunch!

Påsk är faktiskt inget vi firar i min lilla familj, kan inte minnas om och när vi gjort det. Men lite mat kan det ju bli, ett ägg extra, lax till middag, nej men jag vet inte. Strunt i det! I går hade vi iallafall påsk lunch med SWEA. Vi knöt, massa mat, jag blundande och låtsades att det var jul, för i Sverige äter man samma mat till jul, påsk och midsommar! Med vissa undantag förstås, haha! God mat, som fick mig att halvsova framför TVn hela kvällen! Man blir dässt(?) av sill, jansson, köttbullar, prinskorvar från Charlotte och Sverige, prästost mm. Jag hade bakat, gissa? ja just det cupcakes. Inte det bästa man kan äta efter en gedigen buffé, haha! Men det är ju så kul! Här är lite bilder, tagna av någon av SWEA tjejerna!

Anette, Ulrika, Jeanette, Ann-Sofie mfl.

Anna-Lena och Madeleine.

Mina cupcakes!

Inte kan man väl baka och äta alla dessa, någon fråga om jag säljer!!?? Och det kanske kan vara en bra idé, så om ni vill köpa så why not! Gäller ju bara er i Kuala Lumpur alltså, haha!!

1 comment:

  1. Ser ut som en hyggelig påskelunsj i hvert fall! God påske. Det er en tankevekkende høytid.

    ReplyDelete