Friday, September 21, 2012

Fredag!

Idag var jag hos Sharon på Scrappingville och träffade mina gamla lokala vänner. På bordet ställdes alla möjliga medier för canvas art. Wow, det hade jag saknat, inte bara min goa vänner men att leka med färg och olika textures. Förr var jag alltid den snabbaste och rusade iväg först av alla, idag var jag sist för jag kunde inte sluta. Jag njöt! Så roligt, oh vad jag saknar dessa stunder! Vi beställde som vanligt lunch till oss istället för att bryta och gå iväg. Denna gång pizza från Alexis.

Naddy, jag, Thila med sin söta dotter

Sharon Y och Sharon K

En himla röra

Min "stora " canvas som är bakgrunden..

till denna som är 1/3 av den ovan, denna är tänkt att
sitt ovanpå.

När dessa var färdig, fortsatte jag men en liten Moleskins watercolor bok. Testade lite olika ideer och material. Kul! Bilder kommer sen!

No comments:

Post a Comment