Tuesday, September 4, 2012

Kolkata mannen!

Ja nu var han tillbaka, denna gång satt han på mitt golv och hade sina vackra hantverk framför sig. Jag hade bjudit in en massa tjejer, det kom väl ett 10tal. Men de handlade bra och han var jättenöjd, dessutom fick han två nya ställen att komma tillbaka till! 

Daniella

Margareta och Susanne

Kolkata mannen med Priti

Bela

Med var också Barbro, Ute och Vasie. Efteråt gick jag en promenad på E. med Priti, som ju vill bo här men inte hittar rätt hus. Vasie, som bott 4.5 år i KL, är från Sydafrika, fick jag kontakt med genom en annan tjej här på E. Hon var en levnadsglad och skojig prick! Men Gunilla, kameran, häng den på nacken!!

I söndags kväll kände vi för en pizza och stans bästa finns på Toscano i Forum Mall. Så goda!!

Rätt nöjd med en god pizza och ett glas rött

Det känns som denna post går bakåt och det gör den ju också, haha. På dagen gick vi en promenad utanför E. där är rena landet.

Landet bakom E.

Tequila rädd för alla kor

Så fort jag fått tag på några kort från lördagen, den dagen Lars vann en golftävling i tre kategorier, så skall jag berätta mer!! men Grattis Lars till, bästa score, längsta drive och bästa boll!

No comments:

Post a Comment