Sunday, September 16, 2012

Kuala Lumpur!

På torsdagen var jag bjuden på lunch med Anne och Barbro hos Petra. Men se det gick inte för på natten åkte jag på min första Dehli belly. Inte så roligt med tanke att jag skulle resa på på kvällen. Jag låg och sov mest hela dagen drack vatten med vätskeersättning och kände att kilona bara rasade av mig, haha, så bra då! Vid 9 tiden på kvällen körde Harish mig till flygplatsen och allt gick bra fast jag var ganska så hungrig men vågade mig inte på att äta något. På flyget som bara tog 3.45 timme drack jag ändå ett glas champagne och åt ett halvt medhavd mariekex. Det var ganska bumpigt hela tiden men rätt som det var damp vid ner i KL klockan 7.30 lokal tid. Sååååå roligt att vara tillbaka i ett av mina hemland! KLIA express och taxi sen till lägenheten. Den var städad och fin av Josefine. Somnade gott i sängen och rätt som det var ringde Lars och sa att han landat från Jakarta. Han tog taxi hem och sen gjorde vi oss iordning och åkte till Bangsar shopping complex. Lars hade ett tandläkarbesök och jag gick och klippte mig, så skönt! Vi handlade på fantastiska nya Jason, gamla Coldstorage och efter att ha kämpat i 5.5 månad i Indien att hitta alla varor så var det som att komma till paradiset. Vilken affär det hade blivit, alltså det var jättebra innan men nu var det WOW! 

På kvällen var vi på Souled Out med Nasha, Hans och Cederqvistarna. Så kul att ses igen och vi fick en trevlig kväll tillsammans. Lite tidigt blev det för jag var dödstrött.

Jag med mina söta väninnor, Anki och Nasha
Hans, Michi och Lars 

No comments:

Post a Comment