Tuesday, September 18, 2012

Tisdag!

Daniel börjar inte förrän vid 9 tiden så vi kunde sova länge! Men sen körde jag honom till jobbet och åkte sen till Anki för en kopp kaffe. Jag hade köpt 6 muggar till dem på Good Earth. Jag drack kaffe en gång när jag skypade med Anki och hon gillade då min mugg!


Anki med en av sina nya indiska muggar!

Jag åkte sen till min tandläkare Dr Yee i BSC, kollade tänderna och fick en härlig mineralrengöring! Hon är så bra! Nu är det bara Daniels tur på måndag sen är vi alla klappade och klara! Även om jag varit borta nu snart ett halvt år känns man igen överallt, som om man aldrig vart borta! Så min bil parkerades utanför och inte nere i garaget av valetkillarna. Mmmm gillar Malaysia!! Snabbt hem för att sen gå ut och bli upphämtad av Anki, Eva och Jeanette. Vi hade lurat Eva att bara vi skulle äta lunch men Jeanette hade fått ihop ett gäng som skulle vara med att fira att Eva fyllt 50 i somras.

Restaurang Subak inne i djungeln i kampong Bukit Lanjang

Lotta,Jeanette,Anki, jag,Nina, Anna
Mika, Eva och Ulrika

Senare på kvällen hämtade Anki mig och vi åkte till Jeanette för de skulle ha bokklubb ihop. Min gamla bokklubb. Fast med en del nya ansikten. 

Ett gäng lässugna tjejer hos Jeanette
Daniel hade beställt Room service så han var så nöjd och satt och såg på en film när jag kom hem! Trött efter en rolig, aktiv och social dag!

No comments:

Post a Comment