Wednesday, May 23, 2012

Bio i Indien!

Anne och Barbro hämtade mig tidigt idag och vi gav oss iväg till Forum i Koramangala. Där skulle vi gå och se The Best exotic Marigold Hotel. Klockan tio skulle den börja och den gick i lyxiga Gold class. Lika fint som i KL, och vi är i Indien, helt fantastiskt. Man kom och tog beställning på mat och dryck som vi fick serverade. I Indien har man tydligen paus mitt i, ca 5 minuter, väldigt praktiskt! Allt till det fashionabla priset av 18 Ringgit/40 kronor. Helt OK. Men det bästa av allt var filmen, underbar! Dessa fantastiska skådespelare och miljön, tänk där bor jag, i Indien. Har ni inte sett filmen, gör det!!




I väntan på att bion skulle öppna, Barbro och Anne

Efteråt åkte vi till Fab India och åt lunch, goda chicken wraps och en god fresh Lime soda. Fab India är en underbar affär med inredning som möbler, lampor, mattor, dukar men även kläder mm.  Jag köpte lite sköna toppar men även två sängmattor och lite underlägg.

Utanför Fab India

Fab India

Lunch intages al fresco

1 comment:

  1. Åh, vad underbart! Allt i min smak! Njut, bara njut säger jag!!! Kramar!

    ReplyDelete