Sunday, May 13, 2012

Champagnebrunch!

Champagnebrunch är ju alltid lika trevligt, god mat och fritt flöde av champagne. Barbro tog initiativet och beställde på hotell Oberoi, som sägs vara den bästa i stan. Mycket bra val, maten var fantastisk och miljön härlig. På många sätt kunde jag lika gärna ha befunnit mig i KL eller Singapore men nu är vi i Bangalore och njöt av en god lunch. Västerländsk mat var i majoritet men godast var den indiska delen, med underbar chicken tandoori och god fisk men det är klart champagnen var ju inte så dum den heller, Bollinger. Undrar hur många flaskor som gick åt? 


Anne, Lars, Jytte, Hans, jag, Nils-Erik, Barbro och Lars

Massor av goda små rätter

och en massa goda desserter som väntade.
Jag skrattade gott när vi efteråt hamnade i baren och beställde mer att dricka. Vi sa i bilen på väg dit att när vi hade ätit och druckit färdigt skulle vi vara duktiga och gå hem inte fortsätta. Jojo, där satt vi nu med en mango margarita i handen, haha men gott och trevligt var det så jag antar att vi kunde ha suttit där hela kvällen också. 


Avslutning på Oberoi

No comments:

Post a Comment