Saturday, May 26, 2012

Kaffemorgon och en indisk kväll!

Glömde lägga ut när jag var hos Anne på kaffe med Barbro och Annelie härom dagen, trevlig förmiddag som avslutades med lunch på deras klubb! 


Lunch tjejer!


På lördagsmorgonen sa min mage, "stanna hemma ingen golf det är säkrast" så då lyssnade jag på den och Lars åkte iväg själv till Clover och spelade (bra) med golfgänget. Jag satte mig i stick och virksoffan och efter några timmar senare hade det blivit några jordgubbar och 2 hättor till syltburken!


Midsommar snart?
Golf kanske hade vart bättre?? Haha!


På kvällen (magen var bra nu) åkte vi till Taj West End och Klub Masala och åt en god indisk middag. Detta hotell är så vackert och bra service i vacker miljö vilket gjorde kvällen magisk. Vi bodde ju här i augusti, mitt första besök till Bangalore.



No comments:

Post a Comment