Thursday, May 3, 2012

Söta och trevliga händelser!

Ett glädjebesked när jag slog på FB igår är att Nayati kommit till rätta och är hemma hos sina föräldrar igen. Ett lyckligt slut på ett eländigt kidnappningsdrama. Killen kom till skolan igår med sina föräldrar och poliseskort och talade till alla som samlats i skolans aula. Tufft! Kunde se ett par videos från det på FB. Underbart! Vad jag förstår har man inte fångat kidnapparna ännu men känner jag malaysisk polis rätt så är det inte långt borta! Här en privat video när Nayati kommer till skolan.


http://youtu.be/_KZ_K8j5170


I onsdags var Petra här på kaffe och muffins, vi fick lära känna varandra och hon är verkligen söt och trevlig. Det var så mycket att prata om så jag glömde ta en bild, typiskt mig. Däremot fick jag tagit en bild senare på eftermiddagen på min andra kaffeträff, denna gång kom en tjej som bor i samma område och hon hade med sig två väninnor. Alla tre amerikanskor från östkusten. Barbi hade med sig Red velvet cup cakes så det blev en väldans söt dag!


Barbi, Lisa and Joan.

No comments:

Post a Comment